Sunday, March 27, 2011

permulaan..

kadang2 saya musykil tentang keinginan..apa yang saya kejar sebenarnya dalam kehidupan ini..kadang2 saya rasa kosong dalam diri saya ini....adakah saya mahukan perhatian manusia lain..adakah saya betul-betul ikhlas melakukan segala kebaikan..hidup ini saya rasakan begitu panjang dan sepi..sekejap saya gembira dan ada masa pula saya berduka..hidup saya sudah sebati dengan kesepian..saya yang memilih untuk menyepi..saya inginkan teman untuk saya curahkan isi hati..kadang kala saya terfikir jahat sangatkah saya ini..kenapa manusia lebih memilih memandang manusia lain menggunakan mata kasar mereka..tidakkah mereka punya mata hati..alangkah indahnya hidup ini andai saya boleh berbakti sepenuhnya untuk menegakkan Islam..mengajak manusia lain mengesakan Allah..Ya Allah kurniakan saya kebolehan itu..agar hidup saya lebih bermakna di dunia ini dan semoga saya boleh tersenyum di akhirat kelak...ameen..luahan hati di kala sepi menyapa...


0 comments:

Post a Comment