Saturday, March 5, 2011

tujuan..

asalnya tujuan saya buat blog ni sbb terpengaruh dengan iklan yang boleh kasi pendapatan yang lumayan..cth cam manggaad dan nuffnang..tapi lama2 baru saya sedar yang blog femes jer yang boleh jana income lumayan kalau sekadar blog ciput cam saya ni jangan mimpi lah...so saya putuskan utk buang semua ad2 tersebut drp blog saya sbb macam menyemak pun ada..skrg tujuan saya berblog sudah berubah..salah satunya ialah mengisi masa lapang saya dan berkongsi cerita dengan kawan2..(ye ker banyak kawan)..hee..takpalah saya tak kisah org tak baca..yang penting saya bahagia..selain tu saya juga tertarik plus jeles dengan mereka2 yang mempunyai blog2 yang hebat lagi cun..kalau nak dibandingkan dengan blog saya ni..hurmmm..takde harapan..heee...bukan nak putus asa..sbb saya kenal siapa diri saya...

0 comments:

Post a Comment